✿◡‿◡✿پسر تنها ✿◡‿◡✿
✿◡‿◡✿پسر تنها ✿◡‿◡✿
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, توسط ✿◡‿◡✿محمدرضا✿◡‿◡✿ |

اونی که می خوام من

نه ستارست نه فرشته

اخه من دیگه می دونم
دوره این حرفا گذشته

مثل شیرین و نمی خوام
که دروغ باشه تو کارش

عشق فرهاد و ببینه

ولی خسرو بشه یارش

مثل لیلا رو نمی خوام
واسه مجنون ناز بیاره

بشکنه چینیش و اما
اخرش تنهاش بزاره

عشق و رو هوس نمی خوام
که فقط یه لحظه باشه

از پی عشق زلیخا
پشت یوسف پاره باشه

نمی خوام از پشت ابرا
یه فرشته باشه یارم

که اگه یه وقت بخوامش
نتونه بیاد سراقم
مثل حوا رو نمی خوام
که تو عشقش حیله باشه


که ادم با خوردن سیب
از خدا شرمنده باشه

نمی خوام که همدم من
توی عشقش کم بیاره

من براش دیوونه باشم
اون بگه دوسم نداره

اونی که می خوام من
نه ستارست نه فرشته

یکی هست مثل خودم

ولی اون آخر عشقه



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت21:44---26 مهر 1390
سلام.محمدرضا.خوشحالم.که.انقدر.زی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.